1. Koszty wysyłki ponoszone są przez Klienta.
2. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
3. Soap Bubble nie odpowiada za terminowość dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.
4. Soap Bubble zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie nadania przesyłki.
5. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy odmówić przyjęcia przesyłki (nie należy podpisywać listów przewozowych, ani odbierać przesyłki od kuriera).
6. Po dokonaniu potwierdzenia odbioru, prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera stanu zawartości przesyłki. Jeżeli zamówiony produkt, po jego odebraniu, okaże się uszkodzony, koniecznie należy sporządzić protokół szkody i obowiązkowo uwzględnić w nim uszkodzenie opakowania zewnętrznego. Odpowiedni dokument posiada przy sobie kurier. Ważne! Jeden egzemplarz protokołu należy zachować dla siebie, gdyż będzie on niezbędny do uznania zgłoszonej z tytułu uszkodzeń reklamacji.