fbpx

formularz zamówienia

DODATKI

Prosimy o bardzo dokładne wypełnienie formularza. Prosimy zwrócić uwagę na poprawność przesyłanego tekstu (przecinki, kropki, wielkie litery itp.). Przesłane treści nie są przez nas poprawiane. Brak błędów i literówek w tekście pozwoli nam uniknąć poprawek i przyspieszy realizację Waszego zamówienia.

Informujemy, że kompletny projekt dodatków ślubnych do akceptacji wysyłamy dopiero po otrzymaniu wszystkich niezbędnych danych do ukończenia projektu, na które czekamy maksymalnie do 3 tygodni przed datą ślubu. Przesłanie danych w późniejszym terminie może skutkować podniesieniem opłaty za realizację ekspresową lub, jeśli pozostały termin jest zbyt krótki, odmową realizacji.

Podaj link lub nazwę kolekcji, którą wybraliście.

Informujemy, że przy zamawianiu dodatków ich projekt jest opierany na gotowych wzorach przedstawionych na zdjęciach wybranej kolekcji na stronie. W przypadku zmian graficznych któregoś z dodatków lub domówienia elementu, który nie jest uwzględniony w ofercie standardowej, zostanie doliczona dodatkowa opłata za prace graficzne (wycena indywidualna od 150 zł).

Wypełnij tylko w przypadku, jeśli chcecie zmodyfikować gotowy projekt za dodatkową opłatą. Napisz, co chcielibyście zmienić / dodać.

Istnieje możliwość przyspieszenia procesu zamówienia. Opcja ta dotyczy wszystkich zamówień dodatków ślubnych, na które czas realizacji został krótszy niż miesiąc (20 dni roboczych).  Proces projektowy + realizacja zostaje skrócony i dostosowany do daty ślubu. Wartość zamówienia zwiększona jest w tym wypadku o 25% i opłata pobierana jest z góry za całe zamówienie, by przyspieszyć proces realizacji.

Zaznacz w przypadku wybrania tej opcji.


Listę nazwisk gości prosimy przesłać na maila wg wzoru, który otrzymasz w potwierdzeniu zamówienia.

Przy zamawianiu dodatków niestandardowych, które nie są wyszczególnione w formularzu, prosimy o wpisanie ich i krótki opis w okienku poniżej.

Papeteria wraz z dodatkowymi elementami (sznureczki, tasiemki, etykiety, etc.) standardowo zostają wysłane jako osobne elementy, do samodzielnego skompletowania. Istnieje możliwość zamówienia usługi kompleksowego złożenia wszystkich elementów za dodatkową opłatą (zawieszki/ bileciki zostają przewiązane sznureczkami/tasiemkami, etykiety zostają naklejone na pudełeczka, etc.). Koszt kompletowania wynosi 15% wartości dodatków, które podlegają kompletowaniu.


CHRONIMY WASZĄ PRYWATNOŚĆ

SOAP BUBBLE zastrzega sobie prawo do publikowania wszystkich swoich projektów i ich realizacji. Dbając o prywatność, chronimy Wasze dane osobowe. Na prezentowanych w naszej galerii zdjęciach nigdy nie upubliczniamy podanych przez Was numerów telefonów, adresów mailowych oraz pocztowych. Jeśli chcecie, aby także inne dane personalne nie były upublicznione, prosimy o wypisanie.


DANE DO WYSYŁKI


DANE ROZLICZENIOWE

W przypadku, gdy dane do faktury różnią się od danych do wysyłki, prosimy o wypełnienie poniższych pól.


Informujemy, że koszt pracy graficznej - wykonania, dostosowania i personalizacji projektu dodatków ślubnych na podstawie gotowego wzoru zaproszenia zamieszczonego na stronie głównej www.soapbubble.pl) doliczany jest do każdego zamówienia na dodatki ślubne i wynosi 450 zł.


Przeczytałam/-em treść Regulaminu znajdującego się na stronie www.soapbubble.pl w zakładce REGULAMIN i w pełni akceptuję jego treść, warunki oraz ceny świadczonych usług.

Administratorem danych osobowych jest Aleksandra Czernia prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą SODA STUDIO projektowanie graficzne Aleksandra Czernia ul. Sienkiewicza 106/2, 50-348 Wrocław. Informuję, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia, a także, że przysługują Państwu prawa dostępu do Państwa danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), a także pozostałe prawa opisane w Regulaminie. Dane osobowe podane przez Państwa, będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji usług związanych z przygotowaniem papeterii okolicznościowej, a jeśli udzielili Państwo określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, będziemy przetwarzać Państwa dane na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako administratora danych. Każda zgoda może być wycofana w dowolnym momencie z zastrzeżeniem konieczności przetwarzania niezbędnych danych do końca okresu rozliczeniowego, nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem pod adresem: kontakt@soapbubble.pl.