formularz zamówienia DODATKI Jeśli jesteś człowiekiem i widzisz to pole, pozostaw je puste. Prosimy o bardzo dokładne wypełnienie formularza. Prosimy zwrócić uwagę na poprawność przesyłanego tekstu (przecinki, kropki, wielkie litery itp.). Przesłane treści nie są przez nas poprawiane. Brak błędów i literówek w tekście pozwoli nam uniknąć poprawek i przyspieszy realizację Waszego zamówienia. Informujemy, że kompletny projekt dodatków ślubnych do akceptacji wysyłamy dopiero po otrzymaniu wszystkich niezbędnych danych do ukończenia projektu, na które czekamy maksymalnie do 3 tygodni przed datą ślubu. Przesłanie danych w późniejszym terminie może skutkować podniesieniem opłaty za realizację ekspresową lub, jeśli pozostały termin jest zbyt krótki, odmową realizacji. E-MAIL * IMIONA I NAZWISKA PARY MŁODEJ * DATA ŚLUBU * MIEJSCE UROCZYSTOŚCI ŚLUBNEJ * PROJEKT DODATKÓW * INDYWIDUALNY (nowy projekt)GOTOWY (wzór z galerii na stronie głównej) KOLEKCJA DODATKÓW * Podaj link lub nazwę kolekcji, którą wybraliście. Informujemy, że przy zamawianiu dodatków ich projekt jest opierany na gotowych wzorach przedstawionych na zdjęciach wybranej kolekcji na stronie. W przypadku zmian graficznych któregoś z dodatków lub domówienia elementu, który nie jest uwzględniony w ofercie standardowej, zostanie doliczona dodatkowa opłata za prace graficzne (wycena indywidualna od 150 zł). MODYFIKACJA DODATKÓW Wypełnij tylko w przypadku, jeśli chcecie zmodyfikować gotowy projekt za dodatkową opłatą. Napisz, co chcielibyście zmienić / dodać. REALIZACJA EKSPRESOWA Istnieje możliwość przyspieszenia procesu zamówienia. Opcja ta dotyczy wszystkich zamówień dodatków ślubnych, na które czas realizacji został krótszy niż miesiąc (20 dni roboczych). Proces projektowy + realizacja zostaje skrócony i dostosowany do daty ślubu. Wartość zamówienia zwiększona jest w tym wypadku o 25% i opłata pobierana jest z góry za całe zamówienie, by przyspieszyć proces realizacji. Zaznacz w przypadku wybrania tej opcji. WINIETKI Listę nazwisk gości prosimy przesłać na maila wg wzoru, który otrzymasz w potwierdzeniu zamówienia. POZIOME SKŁADANE BILECIKI OPASKI WINIETKI - ILOŚĆ SZTUK ETYKIETY DO BUFETU PROSTOKĄTNE / KWADRATOWE ETYKIETY DO BUFETU - ILOŚĆ SZTUK ZAWIESZKI NA ALKOHOL PROSTOKĄTNE ZAWIESZKI NA ALKOHOL - ILOŚĆ SZTUK MENU NA TALERZ WOLNOSTOJĄCE SKŁADANE A4 MENU - ILOŚĆ SZTUK DRINK MENU NA TALERZ WOLNOSTOJĄCE SKŁADANE A4 DRINK MENU - ILOŚĆ SZTUK NUMERY STOŁÓW A5 NUMERY STOŁÓW - ILOŚĆ SZTUK STANDY (KARTY / PŁYTY INFORMACYJNE) A4 - komplet 2 szt.TABLICA 50X70TABLICA 100X70 STANDY - ILOŚĆ PLAN STOŁÓW (DUŻY FORMAT) TABLICA 50X70 (>70 OSÓB) TABLICA 100x70 (70-140 OSÓB) TABLICA 120X80 (140-180 OSÓB) TABLICA 190x90 (<180 OSÓB) LUŹNE KARTY PLAN STOŁÓW - ILOŚĆ SZTUK TABLICA POWITALNA (DUŻY FORMAT) TABLICA 100x70 TABLICA 190x90 PODZIĘKOWANIE DLA GOŚCI BILECIK 'DZIĘKUJEMY' PUDEŁECZKO Z BILECIKIEM 'DZIĘKUJEMY' KARTA PODZIĘKOWANIA PODZIĘKOWANIE DLA GOŚCI - ILOŚĆ SZTUK KSIĘGA GOŚCI ALBUM SZYTY, TWARDA OPRAWA (50 KARTEK) DODATKI NIESTANDARDOWE Przy zamawianiu dodatków niestandardowych, które nie są wyszczególnione w formularzu, prosimy o wpisanie ich i krótki opis w okienku poniżej. KOMPLETOWANIE * Papeteria wraz z dodatkowymi elementami (sznureczki, tasiemki, etykiety, etc.) standardowo zostają wysłane jako osobne elementy, do samodzielnego skompletowania. Istnieje możliwość zamówienia usługi kompleksowego złożenia wszystkich elementów za dodatkową opłatą (zawieszki/ bileciki zostają przewiązane sznureczkami/tasiemkami, etykiety zostają naklejone na pudełeczka, etc.). Koszt kompletowania wynosi 15% wartości dodatków, które podlegają kompletowaniu. TAKNIE UWAGI CHRONIMY WASZĄ PRYWATNOŚĆ SOAP BUBBLE zastrzega sobie prawo do publikowania wszystkich swoich projektów i ich realizacji. Dbając o prywatność, chronimy Wasze dane osobowe. Na prezentowanych w naszej galerii zdjęciach nigdy nie upubliczniamy podanych przez Was numerów telefonów, adresów mailowych oraz pocztowych. Jeśli chcecie, aby także inne dane personalne nie były upublicznione, prosimy o wypisanie. NIE CHCEMY TAKŻE UPUBLICZNIAĆ DANE DO WYSYŁKI IMIĘ I NAZWISKO / NAZWA FIRMY * ULICA I NR DOMU * KOD POCZTOWY * MIASTO * E-MAIL * TELEFON * DANE ROZLICZENIOWE W przypadku, gdy dane do faktury różnią się od danych do wysyłki, prosimy o wypełnienie poniższych pól. IMIĘ I NAZWISKO / NAZWA FIRMY NIP ULICA I NR DOMU KOD POCZTOWY MIASTO Informujemy, że koszt pracy graficznej - wykonania, dostosowania i personalizacji projektu dodatków ślubnych na podstawie gotowego wzoru zaproszenia zamieszczonego na stronie głównej www.soapbubble.pl) doliczany jest do każdego zamówienia na dodatki ślubne i wynosi 450 zł. * AKCEPTACJA REGULAMINU * Przeczytałam/-em treść Regulaminu znajdującego się na stronie www.soapbubble.pl w zakładce REGULAMIN i w pełni akceptuję jego treść, warunki oraz ceny świadczonych usług. ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH * Administratorem danych osobowych jest Aleksandra Czernia prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą SODA STUDIO projektowanie graficzne Aleksandra Czernia ul. Sienkiewicza 106/2, 50-348 Wrocław. Informuję, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia, a także, że przysługują Państwu prawa dostępu do Państwa danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), a także pozostałe prawa opisane w Regulaminie. Dane osobowe podane przez Państwa, będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji usług związanych z przygotowaniem papeterii okolicznościowej, a jeśli udzielili Państwo określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, będziemy przetwarzać Państwa dane na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako administratora danych. Każda zgoda może być wycofana w dowolnym momencie z zastrzeżeniem konieczności przetwarzania niezbędnych danych do końca okresu rozliczeniowego, nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem pod adresem: kontakt@soapbubble.pl.